-
خانه
-
مجله اینترنتی
-
مقالات تخصصی
مقالات تخصصی
آسانسور و پله برقی از متریال های مهمی می باشند که علاوه بر کاربرد گسترده هزینه بالایی را نیز برای سازنده به عمل می آورد. از این رو بسیاری از سازندگان تمایل دارند که این نوع متریال را با املاک و مستغلات خود تهاتر نمایند
با گذشت زمان و تغییرات مکرر شرایط بازار و ظهور رقبای جدید هر مجموعه تولیدی و تامین کننده ای باید با استفاده از ابزار ها و روش های نوظهور خود را از رقبا متمایز کند تابتواند در نیل به اهداف خود که همان فروش بیشتر می باشد ،به درستی حرکت نماید.
با تدوین دستورالعمل ۹ صفحهای شراکت دولت با انبوهسازان برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی چالش های این ابرطرح دولتی (ساخت 4میلیون مسکن) کاهش پیدا خواهد کرد.اما همچنان باید در نظر گرفت با توجه به وضعیت رکود فروش فعلی وضعیت تامین اعتبار پروژه ها توسط انبوه سازان نیز دارای چالش هایی خواهد بود.اما در این میان تامین متریال و تجهیزات و مصالح ساختمانی به صورت تهاتری می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف انبوه سازان ایفا نماید.
مواجهه املاک تجاری و اداری با ۸ چالش باعث شده است این دو نوع ملک در کورس قیمتها از مسکن جا بمانند و تجاریها در تورم ملکی یکسال اخیر آخر شوند. مازادسازی مالها به عنوان چالش قدیمی و همچنین کاهش شدید صرفه خرید برندهای خارجی در کنار تغییر کرونایی سبک خرید، سرمایهگذاران این املاک را در مخمصه قرار داده است. بازار اداری نیز اسیر رکود ناشی از دورکاری شرکتها شده است. پنج راهکار برای رفع چالشها پیشنهاد میشود.
فروش حرفهای مانند آشپزی ترکیبی از علم و هنر است. هرگز بدون این هفت ماده اولیه ارزشمند، قدم به آشپزخانه نگذارید. اگر برای طبخ غذای خود، هر یک از آنها را در اختیار ندارید یا آنها را با نسبت یا ترتیب اشتباه با هم ترکیب کنید، هیچ فروشی انجام نمیشود.
بازاریاب و مسئول فروش با یکدیگر متفاوتند.
اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط داشته باشید، احتمالاً فرق چندانی بین بخش بازاریابی و فروش قائل نیستید، چون نیروی کافی برای تمرکز جداگانه بر روی این دو بخش ندارید.